Brsnmrt Kızlar bebeğim 1 aylık emerkende ses çıkartıyor uyurkende ses çıkartıyor ebe doktor flan normal dedi doğduğu günden beri uyumadıgı hallede sesler çıkartıyor böyle bir durum yaşayan varmı geçtimi sonra böyle uyurken inliyormuş horluyormuş gibi
Derindenizannesi Brsnmrt benim.ıkizlerim var biri kız biri erkek kizda bi sıkıntı yok fakr erkekte doğduğun dan beri bi hirilti bi horlama.horlama.sesi hep.var
Brsnmrt Derindenizannesi peki doktorlar ne diyor sorduğunuz da bizdede aynı gece devamlı bi sesi oluyor gündüzde
Oznurmerdn Bebeklerinizn burun temizligine özen gosterin hanimlar o yuzden horultu oluyodur buyuk ihtimal simdi bide kış dönemi kalorifer soba tıkıyor cok bebisleri