Doğumdan sonra her şey güzeldi odama geldim daha sonra tekrar doğum sanci gibi sancı çektim beni tekrar dogumhaneye aldılar karnından bastirdilar kan pıhtısı gibi birşey çıktı emin değilim ne çıktığından sonrasında 2 ünite kan verildi bana neden olabilir acaba merak ediyorum o an doktorumda soramadim