Bebeğim 32 haftalık doğdu yenidogandan çıktıktan sonra rop muaynesine götürdüm .4 defa belli aralıklarla kontrole gittik ve sonunda gelmenize gerek yok gelismnz tamamlanmış dedi doktorumz. Bende çok korkmstm ama çok şükür bi sknti ckmadi içiniz rahat olsun sizde bu dönemi hemen atlatrsnz inşallah 🙏