Mihrimahimmmm Bebegim 3 ay 10 günlük 3 gündür inleyip duruyo gazi çıkmasına rağmen doktora gotrdm simdi acile bisey yok diyo ama durduk yere iihhh diye inleyip duruyo hiç yapmazdi🙁
Gokceayy Mihrimahimmmm atak olabilir hastalıklarda genelde bebeklerde ateş , fışkıracak şekilde kusma , iştahsızlık gibi durumlar oluyor ama acil servislere de pek güvenmeyin