Toprak2509 Oyuncak olarak ne aldınız. Birde uyanıklık zamanlarını Nerde geçiriyor varmı önerebileceğiniz ana kucagı. Babybjörn e muadil
Eesay Toprak2509 ses çıkaran oyuncaklar, hışırtılı kitaplar ilgisini çekebilir. Ana kucağını da uygun yollu tercih edin derim zaten 3,5 aylık olmuş. Bir süre sonra onda yatmak istemiyorlar 🌸
Ahsenelif Toprak2509 benim kızım da 3,5 aylık hışırtılı kitaba bayılıyor uyanıkken genelde oyun halısında vakit geçiriyor birde yumuşak çıngırağı var onu çok sever
Zeynepli1234 Toprak2509 uyku arkadaşım büyük filler var ya ben ona yatıyorum ses çıkaran oyuncakları var ama daha tutamıyor poşet veriyorum eline onunla çok oynuyor . Ama poşetle oynarken yalnız bırakma boğulma ihtimalleri oluyor Allah korusun
prensinveannesininguncesi Toprak2509 oyun halısı aldım .Hareketli hışırtılı kitap aldım .Ses çıkaran ışıklı yapboz tarzı oyuncak aldım .Şu an dönence arayışı içindeyim
Toprak2509 Eesay Bi tane ana kucagmz var hediye geldi baska alsam mı dedim ama ne zamsn hareketlenip yatmak istemiyorlar bilemedim
Eesay Toprak2509 benim oğlum 5 buçuk aylıkken falan destekli oturmaya başladı. Sonra hep oturmak istedi hep. Şimdi 7 aylık içine koyduğum an kendi iniyor istemiyor hiç
Sirius-10 Ben de önermiyorum ana kucağı bebeğim 4 aylık içinde daha şimdiden oturmak istemiyor joie almıştım boşuna almışım çok az kullandık
Ykk06102020 prensinveannesininguncesi evet 199 tl e bebekten aldım . cok sevdi ama uzun süre baktırmamanız gerekir uzmanlar tarafindan cok önerilmeyen birsey ben cok uzun süre vakit gecirmedigi sürece bir sorun olmayacagini dusunuyorum .
prensinveannesininguncesi Ykk06102020 ben beşiğe alıştırmak için kullanacağım .Doktorumuz önerdi.Çünkü asla ne beşikte ne ana kucağında nw babynest de yatmıyor memede uyuyor Ya da omuzda