18 günlük bebeğim var kızlar internettem hergün 2 3 kere kaka yapmasj gerek yazıyor fakat benim oğlum 3 4 günde falan anca 1 kere yapabiliyor yaptığı zaman kabızda değil hatta isale yakın yapıyor hem emiyor hemde arada mama takviyesi veriyoruz doktor kontrolünde sizlerinde böylemi acaba her gün yapmaması normalmi değilmi