Kagansmother 1 aylığına kayinvalideme geldik sağolsun yatak odasını bize verdi yalniz arkada olduğundan midir nedir termometrede nem orani hep %70 lerde gece falan surekli havalandiriyorum ama düşüremedim nasil düşürebilirim fikri olan var mi ?