Biz de kızım iki aylikken bir kalçasında gelişim geriliği birinde ileri derecede kalca çıkığı vardı. Bizim doktorumuz çift bezi tavsiye etmiyor. Tübingen kalça çıkığı aparatı kullandık. toplamda 4 ay kullandık. Çok şükür ki iyileşti. Zor bir süreçti ama atlatılıyor .