Cnnsmy Sezaryen olan arkadaşlar dikiş izi için ne kullandığınız doktorum bepantol anti scar jel yazdı ama bi araştırma yapmadan almak istemedim sizler neler kullandınız memnun kaldınız mı?
ilkgozagrimm Cnnsmy cauntrubeksdi galiba adı ama almadım cok pahalıydı birde 6 aydan sonra etki etmez diye düşündüm verdiyse kullan canım benim 15 ay oldu ten rengine döndü ama iz hala var
sagittarius_mom Cnnsmy 14 aylık oğlum sezeryan yerim hala şiş ve içten azıcık açıyor bazen kontrole gitmiştim birşey yok dediler gene gidicem başka bir Dr.
Balkizlarim Derensk yok olmuyo canim tabi riske atma yinede tedbirini al ben mesela belden istedim doktorum cesaret etmedi bütün uyuşma oldu😘
merveguliz Contractubex kullanıyorun ben bandajım çıktıgından beri. Çok basarılı bir ürün. Yaklasık iki aydır kullanıyorum.