Selhan merhaba anneler kızım 2aylik emziriyorum 3gundur meme ucunda ici beyaz dolu bisey çıktı sivilce gibi ama değil kızım bugün emerken kenarindan kan sızdığını farkettm cektim memeden doktora yazdım içini boşalt dedi ama imkansiz fena acı var patlamiyo dokunmadim süt gelmesinide engellemio ama kızım huzursuzlaninca mama yapmak zorunda kaldım sol gogsum bide daha iyi süt geliyo sağa göre aynı durumu yasayan varmi acaba 😶
Retina Selhan bendede olmuştu sanki süt kurumuş kalmiş orayı tıkamış gibiydi emdikçe gitti kendiliğinden ama kanama olmamıştı.tırnağınızla zorladıysqnız kanamış olabilir
Amine Selhan emzir canm sen ben dede oldu kanadı kuruyup gitti kuruyunca kendim çekip attim mama verme senn
Selhan Retina yok kızımı çekince kan sızdığını farkettim sonra uğraştım biraz ekstra bisey yaptınızmı kendiligindenmi gecti
Retina Selhan kendiliğinden geçti emzirdikçe bi anda gitti hatta bebeğimmi yuttu diye düşündüm( cevabını bulamadım) bir daha olmadı çok şükür.bir iki kere sağmış olabilirim geçmiş zaman hatırlamıyorum.
Poyrazinannesi Bendede var aynısından aile hekimine gösterdim ağrı yoksa sorun yok dedi hala duruyor bir küçülüyor bir büyüyor
renkliruya Bendede olmuştu.. Bi akşam farkettim.. Biraz zeytinyağı sürdüm.. Sivilce gibi bişey ama beyaz.. Çok acı veriyordu.. Ertesi gün göğüs ucumu sıkarken Sıktım ben.. Onun içinden süt geldi sonrada kendiliğinden geçti..
DerinY Amine bende bu mamayı kullanıyorum biberon değişmeden önce meme reddi yaşıyordum,medela calma biberon aldım şimdi mama ve meme gidiyoruz.