KoalasMom 1.5 aydır 3 şekilde denedim, 1.ninni-beyaz gürültü, 2.pışş patt, bunu hiç kabullenmedi zaten, en son rutin, öp kokla güzel sözcükler söyleyip yatağa bırak.
Bebeğimin doğduğundan beri uyku problemi var, 2 aylıkken gündüzleri hiç uyumadığını bilirim, eşim çok yoğun çalışıyor her gün, günde 4 defa kucakta uyutmak çok zorlamaya başladı beni, keşke başka bir yönteme ayak uydursaydı 😞