12333333aram Kızlar odadan çıktığımız gibi başlıyor ağlamaya şimdiden bana bağlanmış olabilir mi bu kadar sizde de var mı bunlar 😃
Tubafadime 12333333aram ayy benim bebeğim 2 aylikken oyleydi sürekli ağlardi. Bende ağlarım ya kucaktan inmezdi sürekli memede durmak isterdi uyumazdi. Kahvaltı yapamazdım. Artık bende oturup agliyoyordun sütüm yetmiyormu diye düşünüyordum cok şükür o günler geçti.
12333333aram Toprakruzgar ben 9. Aydan sonra çok şiddetleniyor diye biliyordum ama öyle değilmiş babası ya da ben yanında olmayınca çığlıklar atıyor 😀