Canım bende sezeryan oldum aynı şeyler bende de var nefes darlığı çekiyorum ama sanırsam , kan kaybından dolayı kansızlık yaşıyoruz ve kansızlıktan dolayı nefes darlığı oluyor kan ilaçları kullan 👍 birde genel anestezi Olduysan eğer normal ben spinal olmama ragmen nefes darlığı çekiyorum