Merhabalar,
Hep soru soracak değiliz ya bugün sorunlarımı nasıl çözdüğümde bahsedeceğim. 4 aylık bebeğim var meme reddi yaşadım ciddi anlamda. Şimdi emer sonra emer derken emme sıklığı azaldı. Benim de ilk bebeğim ve acemiliğime geldi sütüm azaldı. Sonra kızım emmediğinde sağım yaptım. Ne yediysem fazla bi artış olmadı. Süt gelmeyince kızım daha çok ağladı. Eczaneden bestlak damla ve milk max adında esela nın macununu aldım. Günde 3 defa alıyorum bunlardan. Gögüslerimden süt fışkırıyor. Atletlerim ıslanıyor. Mamaya vereceğiniz parayı bu ürünlere verip bebeğinize anne sütü vermenizi tavsiye ederim. Kızım emerken cokur cokur sesler geliyor artık.