Annefasulyesi Canım anneler 3 aylık kız bebeğim var. Kum benzeri bişey döktüğünü ve idrar kültüründe buna bağlı olarak mikrop ürediğini söyledi doktorumuz. Bactrim ve pyeloseptyl yazmış kullanan var mı ? Ya da bu durumu yaşayan ?
O_bir_anne02 Annefasulyesi benim kızım 1 aylık ve idrar tahlili veriyoruz sürekli üreme çıkıyor deniyor son kez idrar tahlili vereceğizinsallah temiz cikar neden oluyor acaba bilen varmidir 🤔🤔🤔
Annefasulyesi O_bir_anne02 bir sebep olmayabilir ama temizliğe de bağlı olabilir dedi doktorumuz. Ki çok dikkat ediyorum kız bebeklerde daha önemli çünkü. Kullanmasak da olur ama huzursuzluk ve sıkıntı var kullanalım en iyisi dedi. Bende bilemiyorum ne zormuş böyle şeyler çok üzülüyorum.
Annefasulyesi O_bir_anne02 birde böbrek ultrasonu yaptırdınız mı ? Kardeşime vur teşhisi konulmuştu sürekli üreme oluyordu onda da.
Annefasulyesi O_bir_anne02 siz böbrek ultrasonu da yaptırın bence biz çok uğraştık inşallah bişey yoktur herşeye baktırmakta fayda var.