Kızlar demın merak edıp ıcın de ne olduğunu gormek ıstedım bıde ne goreyım form çayların ıcınde parcalanmıs haplar gördüm sok oldum sözde dogal seyler Ama nasıl olurda hap cıkar uc aydır kullanıyorum bende kalp carpıntısı olmaya basladı hıc olmazdı bende ve meğerse bundanmıs sahsen öyle düşünüyorum cunku eskınden yoktu cay kullananlar lütfen sağlığınızı düşünun