2 ay 22 günlük doğduğundan beri çektiriyor ben anlamadım böylesini ilk kez görüyorum gündüz uyku yok uyutuyorum yatırıyorum hemen uyanıyor gece desen uyuyana kadar anamı ağlatıyor 12-1 den önce uyumuyor son 3 geçerdir sürekli kafasını döndürüyor mıkırdanıyor ilk zamanlar sabahlara kadar uyumuyorduk düzelecek diye diye sanki hersey daha kötü oluyor çok yoruldum artık iyi düşünemiyorum motivasyon moral 0 kendimle hiç ilgilenemiyorum zaten çok yoruldummm kolik demişti doktor ama gece gündüz hep koşturmaca hep kucak bilmiyorum çok kötüyüm bugün iyi değilim ağlamak istiyorum