Bebeğim 4 ay 28 günlük. Yaklaşık bir haftadir gögsunde geçmeyen bir hırıltısı var. Burnunu doğduğundan beri fizyolojik serumla temizleyip çekerim hep. Zeytinyağı sürüyorum göğsüne ama geçmedi. Birde çok huysuz huzursuz. Eller hep ağizda. Bu aralarda aşırı terliyor uyurken. Çarşamba günü kontrolümüz var ama korkuyorum enfeksiyon falan mı kaptı acaba.