Kızlar merhaba size bir sorum olacak ben ekimde doğum yaptım 3 ay önce yani adet olmadım ama Bi 40ım çıktıktan sonra 2 gün leke tarzında geldi birde dün leke tarzında geldi yani sadece silince geliyor tuvalete kan göremiyorum normal adet gibi değil 2 günde kesiliyor bu durumu yaşayan var mı adetin iz ne zaman normale döndü