Bushraa hatta en son doktora gittiğimizde doktor bana çocuğun midesini küçülttügumu aç biraktigimi bile söyledi bende kaşık mamasi verdim hero babynin ilginç tarafı o da sütlü ama kabarmamıştı günde bi iki kere verdim bi paket bitirdim. Doktora dedim bunda süt alerjisi var eminim ben doğdu doğalı yoğurt yemiyorum ilk doğduğu zamanlar yoğurt yediğinde mahvoluyodu kolik bi bebekti zaten. Doktor inadına yok dedi pişik olurmus alerjisi olan bundan da yoktu ama ben inek sütünden üç dört gün üst üste puding yapıp yedim pisliği oldu arada da oluyodu zaten bugünde bi yoğurt veriyim bakım kabarik mi dedim kabardı yani anliycgbz doğduğundan beri bildiğim şeyi ama doktorların inkar ettiği şeyi kendi kendime ortaya çıkardım