sirius Goktugmom_ çizginin yeri de çok kenarda, dediğiniz gibi hemen oluştuysa bir ihtimal, yine de olması gerektiği yerde değil çizgi. Test tekrarlanmalı bence.
Mom9 Birprensesesinim testi tekrarlayın ya da kan testi verin. Çok silik. Benimde böyle çıkmıştı ama hamile değildim 5gün sonra adet olmuştum
bir_pasa_annesi Birprensesesinim hayırlı olsun cnm sag salim kucağına alırsın inşallah bugün de hamile oln olana valla benimde kalasım geldi🙈