Oğlum da nisan doğumlu kendisi ayakta duramıyor Ya da çok kısa durabiliulr ama yatağında kendi kalkıyor bir yerlere tutunup yürüyor sıralıyor. Baba mama gibi kelimeler söylüyor bilinçli yaptığını sanmıyorum. Altta iki üste dört dişi var bu normal mi merak ediyorum daha üstteki beşinci ve altıncı tam çıkmadan bir baktım alttan bir tane daha geliyor. Gece uykuları aşırı problem saat ikiden üçten önce yatmıyor hep böyleydi erken de kalkamaz hiç ne yaptıysam düzene sıkamıyorum. Ek gıda durumu fena gitmiyor iştahlı bir bebek ama bir kaç kez alerji olduğu için bir şey vermeye korkar haldeyim. Bir de geceleri çok uyanıyor ya dört kere falan emmeye kalkar bizim gibi olanlar var mı acaba ?