Kızlar selam 3 ay 5 günlük olduk 2 aydır sma+süt gidiyoruz dün aldığım kutunun ambalajı değişmişti içerik aynı dedi eczane ama sanki dün çok gazı oldu oğlumun baya zorlandı biogaia+sab simplex kullanıyorum normalde gayet iyi geliyordu ama şüphelendim yinede böyle bir durum yaşayan oldumu yeni ambalajlı mama da acaba?