Kızlar merhaba , bir süredir biliyorsunuz ki bebelac gold piyasa da bulunmuyor . Zam gelecek diye bir söylenti de vardı . Cumartesi günü yine mama bulamadığım için çok sorun yaşadım ve normal bebelac 1 almak zorunda kaldım . Bugün bebelac destek hattıyla görüştüm kendileri fabrika stoklarının sıfırlandığını piyasa da eşit derecede dağıtım yaptıklarını fakat stok yenilenmediği için ciddi sorunlar yaşadıklarını söyledi . Durumu baya anlattım burada ki mamaya arayan benim gibi bir çok arkadaşa denk gelmiştim herkesin mağdur olduğunu hatta farklı bir markaya geçmek zorunda bırakıldığımızı söyledim . Öncelikle zam gelmeyecek zaten yeni zam yapılmıştı dedi öyle bir şey söz konusu değilmiş . En geç Ocak son haftası stokların tamamlanmasını bekliyoruz dediler . Bir de hepsi burada da stokta satış yapan firmalar var alabilirsiniz dedi, ben oraya güvenemediğimi söyledim . Siz alın mağdur olmayın herhangi bir durumda bize iletmeniz yeterli dedi . Hatta adımı adresimi aldılar stok daha erken yenilenirse haberdar edecekler . Siz de arayıp mağduriyeti iletebilirsiniz böylelikle daha hızlı şekilde stok yenileme yapacaklardır .