Snmky benimde oğlum bu şekilde asla yaptırmıyor ,direk aşırı şekilde ağlama ve ellerini kollarını açmaya çalışıyor,bende zorlamadım kesinlikle , kucakta uyurdu bide çok küçük zaten sevgini ve kokunu istiyor,3 aya girdik hala sürekli emme halindeyiz ,dediğim gibi çok küçük sık sık emmek istemesi çok normal