Merhaba, oğlum 20 aylık boynunu sola yatırmaya başladı son günlerde. 1 yaş civarı da olmuştu kontrole gidene kadar geçti. Doktorumuz muayene ettiğinde bir sıkıntı yok dedi. Tortikolis vs gibi.
başını çeviriyor ters yöne sorun yok. Hatta oyun yapıyor sağa sola sallıyor hızlı hızlı. Düz de tuttuğu oluyor.
başına gelen var mi?