FeryalsMom Merhaba canım anneler nasılsınız 😊 bebişler nasıl 🤗 kızım 3 gün sonra 1 aylık olacak ve çekim yapmak istiyorum evde kendimce. Siz neler yaptınız fikir olması için paylaşır mısınız 😌😘
Araseymen FeryalsMom bilmiyorum nasıl bisey düşünüyorsunuz ama evde çekim biraz acemice oluyor arka plan kombinler ışık profosyonel kamera bence işi bilene bırakın stüdyomu taşıyorum şuan biraz ara verdim öyle olmasaydı uygun fiyatlı cekim yapardık sizinle sonuçta bu anlar 1 defa oluyor 🌸
Araseymen FeryalsMom merak etmeyin bebek çekimi yapan bütün arkadaşlarım çok derece titiz bu konuda maske ve eldiven kullanarak yapıyorlar bütün eşyalar dezenfekte ediliyor sonuçta masum bebekler söz konusu tabi size kalmış bir durum 😊