Hilalak00 Daha 25 günlük, kendini orada güvende hissediyor annesi. Ben inanmıyorum kucağa alışır olayına. Ben kızımı iki ay boyunca hep kucağımda tuttum, her taraftan alıştırdın tabi vs vs dediler. Şimdi ne oldu? Kucakta asla uyumak istemiyor. Hanımefendi yalnız yatıp uyuyor 😂 çok özlüyorum o kucağımda kokusunu içime ceke ceke uyumasını. İyikide dinlememişim kimseyi diyorum şimdi.
Uykusuzluk o donemde bende çok çektim ama yatağına yatırdığımda uyanmasa bile ben nefes alıyor mu diye 5 dakikada bir kontrol ettiğimden (🙄) yine uyuyamıyordum.
Daha erken, aranızdaki bağın güçlenmesi için bol bol kucağınıza alıp koklayın, oda sizi koklasın kalbinizin atışını duya duya güvende hissetsin. Tabi bu şahsı görüşüm 🙈