Bebeğim şuan 5,5 aylık anne sütü dışında doğduğundan beri mamaylada besleniyor ve nerdeyse 2 aydırda sadece mama yerken uyuyor. Ne sallayarak ne müzikle asla uyumuyor. Beni emerkende uyumuyor sadece biberonla beslerken. Çok inatçı çok huysuz bir bebek. Çok uykusu olsada mama gelene kadar gözünü kırpmıyor. Bu durumu nasıl bıraktırabilirim.