Arsel Anneler selam. 58 günlük bebeğim. Uykusu çok gibime geliyor. Beslenmesinde bi sıkıntısı yok. sarılığı yok. Yani sağlığı açısından sorun yok ama uykusu fazla gibi. Huzursuz vs de değil. Bebeği böyle olan var mı??
Dilos01 Arsel 3 aya 4. Aya geldiği zaman görürsün canım çok mu uyuyor az mu uyuyor diye bizim kız 3 aylık su an gündüz uykusu 1 er saat bazen yarım saat bile oluyor atak dönemi mahvediyor zaten 🥰
cihangirinannesii Benim bebeğim 67 günlük bana da çok uyuyor gibi me geldi gündüzleri 3 saat aralıksız uyuyor gecede bi tek acıkınca uyanıyor
sehererenn Ay benim kızımda 66 günlük gece hiç uyumuyor. Gündüzde en fazla 2 saat uyuyup hemen uyanıyor.😢 keşke benim yavrumda güzelce uyusa sağlıkla büyüse
cihangirinannesii Benim oğlum 1 ay öncesine kadar kolik’ti ağlamasından dolayı sürekli hastaneye götürüyordum uyku nedir bilmezdi zar zor 10 dk uyutabiliyordum çok yıprandı yeni düzene girdi şimdi Gündüz çok uyuduğu için gece 12 ya da 1 gibi uyuyor
Arsel 4 günlükken yogun bakima yatti bebegim.. bir hafta kaldi.. ama cok sukur simdi iyi. En ufak seyde endiseleniyor insan iste.. uyusa endise uyumasa endise.. Allah saglik sıhhat versin bebeklerimize.. insan anne olunca boyle oluyor🙁🤷♀️ fitannee-
fitannee- Arsel çok geçmiş olsun doğrudur bazen birşeyi olmasa bile sanki birşeyi varmış gibi hissettirebiliyo annelik 🤗
Arsel cihangirinannesii trombosit düşüklüğü saptanmıştı. Bi hafta aldılar. Yükselmiş. Çıktı çok sukur..
cihangirinannesii Çok geçmiş olsun Annelik çok zormuş en azından ben öyle düşünüyorum sorunları bitmiyor anne olarak bizde üzülüyoruz küçücükler 😒
Arsel cihangirinannesii aynen oyle.. anne olmak zormuş. Ağlayacak gibi olsa insan hemen düşünüyor noldu nesi var bi yeri mi ağrıyor acaba vs..