canimoglum_2020 biz golden goat mama kullanıyoruz bizde de durum aynı bulamıyorduk İnstagram dan yazdım sorunumu hemen dönüş yaptılar. Pandemiden dolayı yurt dışından ürün tedarik edemiyoruz ,çok geç geliyor gümrükte kalıyor ürünlerimiz demişlerdi yılbaşından sonra değişecek bu durum dediler muhtemelen bebelac ta da aynı sorun vardır. Fiyat konusunda bizde çok şikayetçiyiz ama mecbur alıyoruz 🤷🏻♀️