Tatlisannedilekk Bizimki de 2800 doğdu, 2500’lere kadar düşmüştü. İlk 1 ay anne sütü ve mama verdik, sonra mamayı kestik sadece anne sütü verdik. Bugün 4 ay 2 günlük olarak doktor kontrolüne gittik. 6520 gram çıktı, boyu da 64 cm çıktı. Doktor çok çok iyi kilo alımı dedi, aynen devam anne sütüne, başka hiçbir şey vermeye gerek yok dedi. Sizinki daha 3 aylıkken bu kilodaysa bence hiçbir sorun yok, takmayın kafanıza, aynen devam…