Anneyeni Mom079 9. Ayda kizamikcik asisi var canim evet cagirdilar onceden 9. Ayda asi yoktu o yuzden takvimde goremiyorsun
Zeynephatice Mom079 bizi aramadılar biz arayıp sorduk 9.ayda yapılan aynı aşı 1.yaşta da yapılıyormuş isterseniz gelin yapalım yada 1.yaşta gelin dediler
Nik_mik_yok Mom079 ellerinde herzaman aşı olmuyor. Bu aşı da sanırım toplu yapılan bi aşı. Yani açılınca o gün bütün bebeklere yapıp bitiriyorlar. Oyuzden ortak bi gün ayarlamıştır ebeniz .
Nik_mik_yok Ama eltimin kardeşini arayıp 9.ay aşısını iptal ettik .yaşında vuracağız demişler, benimde kafam karıştı .8.5 aylık şuan. 9 aylık olunca ararım sağlık ocağını
Nik_mik_yok Mom079 ama artık vurmuyoruz 9.ayda demişler, ona şaşırdım @[silindi] kendisi de burada zaten
Nik_mik_yok Mom079 1 yaş su çiçeği aşısıydı o postlar .Bende öyle düşündüm de 9 ay kızamıkmış. Bakalım öğrenirim bende 2 haftaya 😁
Mom079 Zeynephatice bilmiyorum kuzum çağırdılar. Zaten aşı kartına yazıyorlar herşeyi kayıtlı hepsi. Karışıklık olmaz heralde
Zeynephatice Mom079 olacağını zannetmiyorum dediğim gibi aynı aşı 1 yaş oluncada yapılıyormuş belki şimdi müsaittir aile hekimliği