sevimlienerji Doğum yapalı 6 ay oldum ve inanılmaz derecede saçım dökülüyor 😑yakında kel kalacağım🙄 neler önerirsiniz tavsiyelerinize ihtiyacım var ❤
[silindi] sevimlienerji aynı sorun vardı hallales şampuan kullanıyorum. Daha ilk yıkamamda azaldı dökülmesi. Şimdi de olması gerektiği kadar dökülüyor. Bırakınca be olur bilemem ama şu an çok memnunum.