Kızlar kızım 7 ay 13 günlük dün kendisi koltuğa tutunup kalktı ve tutunup koltuk boyunca yürüdü gün içinde sürekli koltuğa tutunup kalktı ve bi düşüp kafa da gümlettik.10 gündür falan emekliyor 6.aya da 2 gün kala desteksiz oturmuştu ben normal olduğunu düşünüyodum gerçi hala da öyle düşünüyorum ama annem daha çok erken bunları yapması için sıralayan çocuk 1 aya yürür diye tutturdu tabi ben bunun imkansız olduğunu düşünüyorum.etrafınızda hiç çok erken yürüyen çocuk oldu mü ya da sizinkiler sıralamadan kaç ay sonra yürüdü