Busetemel 27 yaşında ilk sezeryanımı oldum 40 ım çıkmadan aldığım 18 kilo gitti. 2 ayda eski kilomun da altina düştüm. Hiç kısıtlamadım kendimi sadede süt çoğalsın diye bol su içtim. 2.sezeryanımı 34 yaşımda oldum 17 kilo aldım hepsi 2 ayda gitti. Bu yaşta sıkıntı olur diye düşünmüştüm ama diyet yapabilen biri değilim vaktim olsa evde egzersiz yapardım ona da vakit yok. Tatlı falan da çok severim. Kısacası ben verebildim umarım sizde sıkıntı yaşamazsınız 😊