Benim bebeğimde 10 aylık bende 4-5 aydan beridirbizde atopik dermatitle uğraşıyoruz bizimde yumurtaya alerjimiz çıktı hiçbirşey veremşyoeum hemen vücudunda kızarmalar olup sönüyodu biodermanın nemlendiricisini,hipokort,impere kullandım ama hiç biri fayde etmedi doktor geçmez dedi ama 1 yaşa kadar olmadı 3 yaş çocuğun vücuduna bağlı dedi yani kısacası uğraşmayın geçmez dedi bizde biraz araştırmamız sonucu bıttım sabunu çok iyi dediler onu aldık yıkadık vücudu pamuk gibi oldu bi kaç defa dah kullanalım dedik bakalım nasıl ama şimdilik bi sıkıntı çıkmadı bi eczanedende eczacı bize bi karışım yaptı onun üstüne bütğn yara gibi olanlar sönmeye başladı kaşıntı içinde zaditen die bi ilaç vermişti doktor onu kullanıyorum şimdilik baya iyi oldu