Selam kizlar birsey sormak istiyorum.
13.aya girdik suan
Bu ay ve 14. Ayda tekrar ozel asilarimiz var ve cesitlerinin biri 290 tl biri 450 tl dedi doktorumuz daha once hic sormamisti hangisini istersiniz diye, dedigi asilari yaptiriyoduk hep..
Siz hangi asiyi yaptirdiniz ??
290 mi
450 mi ??
Hangisi daha kapsamli yaptiranlar yazabilirmi lutfen, tesekkurler 🙏🌺