4 ay 23günlük 5.600 kilo bebeğim . 2900 doğmuştu . Sadece emziriyorum sütümde var ama kilo almıyor .Doktor zayıf olduğunu ve ek gıdaya başlamam gerektiğini söyledi. 3 gün kuralı ile . Yoğurtla başla dedi sonra şeftali muz vs. Biliyorum biranda kilo almaz ama kilo alması için neler vermeliyim . Yoğurttan sonra neler vereyim ? Tecrübeli annelerden yorum bekliyorum