Kdry 3.ay 23 günlük evet atak dönemindeyiz ve 4-5 hafta sürüyor bnde program var ve aynı durumdayız bütün gün mızmızımız uykusu var ama inanılmaz direniyor emzirirken ayrı dert 😭🤦🏼♀️ Devamlı söyleniyor kendi kendine ve cok güzel ağlayarak herşeyi yaptırıyor