Happyeymen Anneler aranızda emzirdigi halde diyet yapan varmı varsa bilgi verebilir mi nasıl yapıyo ne yiyo ne iciyo zayıflamak istiyorum nasıl başlıcam bilmiyorum yardımcı olurmusunuz diyet yapipta faydasını gören varmı şimdiden teşekkürler😊😊🙏
Feminel Happyeymen arkadaşım ilk kendi kafasına göre diyet yaptı kilo vermesi gerekir iken 3 kilo aldı. Sonra diyetisyene gitti hem sütünü çoğalttı hemde 10-12 kilo verdi. Bi uzman ile görüşün bence.
egeninanns Ben 1 hafta oldu diyete başlayalı 4 kilo verdim . Sütümde çok şükür yerinde . Aç kalmadan düzenli besleniyorum . Doğumdan bu yana 16 kilo verdim bebeğim 2 aylık .
Blt2020 @Happyeymen Bende online diyetisyen ile 7 haftada 5 kilo verdim.Süt kalitem ve sütüm arttı.Verdiği kürler sayesinde sürekli olan tatlı isteğim gitti.ınstagramdan Dyt Merve Şenkula takip edebilirsiniz.