Dünya süt günümüz kutlu olsuuun🤱🏼
Her ne kadar, 2 aydan itibaren sütüm geri çekilip mama ile devam ettimse de. En azından ilk üç gün ağız sütü denilen, bağışıklık sistemine artı katan akabinde 2 ay boyunca her saat başı emzirebildigim için, az da olsa benim sütümden yararlandığı için mutluyum. Tüm emziren annelerimize, sütlerinin devamının olması dileğiyle♥️