mervecoskun Elaufuk benimki bi gün mutlu bi gün mutsuz uyanıyor evden bahçeyd bile indiremiyorum fırtına var çok sıkılıyo gidip çelik kapıyı açıyo kilitliyorum yukardan ☹️ Bay bay diyo bi de çok sıkıldı
Mom4775 Elaufuk gazdan ve mütemadiyen ağlamalarındansa bu dönem çok daha iyi bizim için. Bazı bebekler sakin oluyor tabi😊
YABANGULUM Elaufuk ne güzel başarıyorsunuz , ben ne kadar oyalamaya çalışsam da ilgisini başka yöne çekmeye çalışsamda çok kısa sürüyor yine vermek zorunda kalıyorum 😌Abisi de memeye düşkündü ama bu daha başkaymış 😊