3 ay önce normal doğum yaptım. İkinci bebeğim. 76 kiloyla doğuma giren ben hala 76 kiloyum. Emzirdiğini için diyet yapmıyorum. İkinci bebeğimden sonra bir sene içinde 57 kiloya dönmüştüm. Ama o zaman sütüm de az olduğu için çok da dikkat edemiyordum ve hızlı kilo verdim. Ama şimdi aynada kendimi hiç beğenmiyorum kalça, basen, göbek hepsi duruyor. En az bir sene emzirmek de istiyorum. Ama 20 kilo fazlalığı verebilir miyim sonrasında? Benim gibi olup eski kilosuna kavuşanlar var mı ?😒 nasıl verdiler kiloları?