Hotic lütfen o cümleyi daha düZgün kurun🙏🏾 Buca da yaşayan bir öğretmen olarak söylüyorum Kİ , toplumu bu şekilde yönlendirmeye hakkınız yok! Karakteri bozuk , iyi/ kötü insan her yerde var bu şekilde etiket yapamazsınız! İnsanları ayrıştırmayın lütfen