Pinartastan07 eğer sürekli sizi emiyorsa emziği tercih etmiyordur, benim fikrim almıyorsa zorlamayın , emzige alisinca da memeden biraz sogudu gibi oldu kizim.aslinda 3 bucuk aylikken ise baslamistim , o sira biberonla vermistik , sonrasinda meme reddi yasadik , ne yaptiysam olmadi en son 9 aylikken emzirmeyi biraktim.inanın büyüdükce kendi kendilerine oyalanmayi da biliyorlar , herkes bana yuruyunce daha da zorlanacaksin dedi , ben aksine daha da rahatladim , cunku istedigi seye kendisi ulasabiliyor , simdi yarim saat ev isi yaparken o da sagi solu dagitiyor ama ev supur yemek yap aradan cikiyor 😂 suan tek uyku duzenine alisma surecinden gectigimiz icin daha da zorlaniyorum . Suan almiyorsa vermeyin , ilerisi aydinlik , en azindan benim gibi biraktirma surecinden gecmezsiniz 😅 En kolay cocuga bakmak bile zor aslinda Allah hepimize kolaylik versin 😊