EbruAlparslan Kızlar merhaba bebeğim 7 aylık ancak bir konuda bilgi almak istiyorum Bebek irmiği var mı ? Siz bebeklerinize normal irmik mi kullanıyorsunuz ?Şimdiden teşekkürler 😊
Nesli1616 EbruAlparslan canım normal evdeki irmiği rondodan geçiriyorum iyice incecik oluyo onu kullanıyorum
demirboy EbruAlparslan evet var ama ben almadım. Gerek görmedim Çünkü zaten pişip muhallebi oluyor ince kalın farketmez diye düşündüm. Doğru yanlış bilemem ama ben böyle yaptım bebek adı altında her şeyin satılmasını mantıklı bulmuyorum
annesinin_kizi EbruAlparslan brn normal kullanıyorum canım zaten piştiği için iyice yumuluyor güzelce yiyiyor kızım
Nesli1616 demirboy aynen öyle ben araştırdım baya aynı irmik oda sadece evdeki irmik biraz daha büyük olduğu için hazmı zor olabiliyormuş bebeklerde bende rondodan çektim koydum kavanoza onu kullanıyorum hiçbir farkı yokmuş