Kızlar oğlum 7 aylık bizim sorunumuz benden ayrılmak istememesi . Elbette bundan şikayet etmiyorum hatta bunu pandemiden dolayı evden doğru düzgün çıkmayıp kimseyi göremediğimize bağlıyoruz bi beni bir de babasını görüyor . Şimdi anneme geldik odada asla tek kalmak istemiyor onun ayında ve ondan 1-2 ay büyük kuzenleri var burda onlar oynuyorlar ama benim oğlum oynamak istemiyor yanında oturuyorum o şekilde oynuyor yanından kalkıp koltuğa oturduğumda bile başlıyor ağlamaya uzun lafı kısası bizden başka kimseye gülmüyor gitmiyor yalnız kalmak istemiyor tekrarlıyorum bundan asla şikayet etmiyoruz her daim yanındayız ama özgüven kazansın mesela onun ayında ki kuzenleriyle oynasın istiyoruz Ama çok yabancılıyor normal mi onu da bilmiyorum . Sizin bebişleriniz de durum nedir ?