26262626 Kızlar bebeğimin göbeği düşeli 1 hafta oldu. Kuruydu da orası. Şimdi alt değiştirirken görüyorum bi şeyler bulaşmış oluyor zıbınına. Hafif ıslaklık var orda. Normal mi ? değilse ne yapmalıyım
Annis-ogul 26262626 cnm o lekelenmeler de gexene kadar banyodan sonra iyice kurut ıslak kalmasın.doktor sprey verdi ise göbek bağı düşsün diye o gecene kadar gazlı bezle silebilirsin
zeynnep 26262626 evet normal bizimde olmuştu bi süre sonra oda geçiyor ben temizledikce içinden çıkıyordu.
Mlkmhrrm 26262626 banyodan sonra kurulayın göbek deliği kulak çubuğu ile kuruluyorum hala 2.5 aylık bebeğim birde erkek bebek ise çişini fırlatıyor olabilir
Mlkmhrrm 26262626 önemli olan orayı kuru tutmak orası zaten kapalı çok bastirmadan yüzeyden temizlerseniz birşey olmaz
acimavi 26262626 doktoruyla iletişime geçin, benim kızımın da benzer şekilde oldu, hafif kanama oluyordu araştırdık normalmiş, bir şey yapmadık, sonra kan sarı akıntıya dönüştü. Enfeksiyon kapmış. O yüzden mümkünse geciktirmeden doktoruna danışın