ErkekAnnesii 5. Aylık oğlum var çok zorlanıyor kakasını yaparken aranızda buna benzer durumu yaşayan var mı.. 2 Aydır böyle fitil verdi aile doktoru onu kullanıyorum yapmayınca 3 günde bir koyuyorum acaba ek gıdaya geçsem düzelir mi bir ay sonra....
ErkekAnnesii Minikevrenim nedeni ne acaba😲 araştırma hastanesine götürmek gerek 😒 tek biz de bu durum var merak ettim inşallah düzellir çocuklarımız. Peki fitil veriyorumusnuz yapmayınca
Minikevrenim ErkekAnnesii veriyorum canım vermeswm yapmıyo doktora kaç kere söyledim normal deyip geçiştiriyo
ErkekAnnesii Minikevrenim evet anladım nasıl normal anlamadım bende . Bizede kan ilacı verdi 2 damla verin dedi kabızlıgından dolayı
HulyAlyaSilaDemir Merhabalar bizde 2 ay 2günlüğüz bizdeki sorun da mı kabızlık bilemiyorum ilk çocuğum daha normal mi bilemiyorum😯doğduğundan bu yana hergün nerdeyse aksatmadan kakasını yapıyordu hatta bazen günde 2 kere ama bugün 4.gün ve hala yapmadı ağlamıyo gazını çıkartıyo çok rahat ama kakasını yapmıyo sadece anne sütü alıyo çok nadir 3 günde 1 bebelac mama veriyoruz dünle bugün 1er çay kaşığı z.yağı verdim yumuşatır belki içini diye ama ne yapacağımı şaşırdım😔
HulyAlyaSilaDemir Denizsmom öyle bi durum söz konusu değil ama her gün yapmasına alışkın olduğum için evhamlandım açıkcası 😊bi sorun mu var acaba diye endişeleniyorum 4.günde bitti bakalım yarın yapacak mı yoksa doktora götüreceğiz😔
Ayca Aynı sorun bizdede var,bizim 10.günümüz:( bizimki 7 8 günde bir yapıyordu 5 ay 24 günlüğüz,ek gıdaya geçtim artık gün kurusu kayısı veriyorum iki gündür ama hala tık yok:((